Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

söndag 2 maj 2010

Mysigt och gott med hembakat fika


Ett av mina favoritställen i Haga är Biscuit. Här möts du av trivsam "hemmamiljö" med fantastiska smörgåsar, scones och bakverk som sätter guldkant på din fikastund :-) De gånger jag går ut och fikar så vill jag verkligen FIKA om du förstår vad jag menar.. Det räcker alltså inte med en kopp the, utan jag vill ha en stor smörgås och en ännu större bulle efteråt :-) Kanske är det därför jag tycker så mycket om Biscuit.. här är allt precis så stort som det ska vara och jag kan rulla ut nöjd och belåten! Me like.. äkta hembakat mums :-) LLLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar