Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

tisdag 11 oktober 2011

Gillar nyöppnade Davino Bar


Jag blir så glad när det öppnar upp nya caféer i närområdet och måste genast titta in. Nyöppnade Davino Bar ligger mitt emot Scandinavium på Tegnérsgatan 26. Här finns både frukost, brunch, några varma rätter, smörgåsar, gofika och massor av drycker, varma som kalla. Lokalen är liten, fräsch och personlig och vid rätt årstid finns även möjlighet att sitta ute. Servicen var strålande och vi kände oss varmt välkomna. Jag valde att testa deras vanilj cheescake och en kopp varm choklad och det var fantastiskt gott. Cheescaken var len och smakrik och varmchokladen äkta! Priset för detta blev cirka 70:- Perfekt att det bara ligger runt knuten för hit bär det av fler gånger. Me like.. vänlig och välkomnande personal! LLLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar