Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

onsdag 4 augusti 2010

En fantastisk upplevelse på Moon Thai Kitchen



Jag älskar Koh Phangan i Stockholm som serverar fantastisk thai mat i spektakulär miljö och har länge undrat varför något liknande inte finns i Göteborg. Men nu finns det :-) Moon Thai Kitchen på storgatan 1 gör mig lycklig ända in i själen. Det är såå mysiga lokaler vilket gör att du vill sitta länge och njuta. Jätte trevlig personal, bra service, härlig musik, underbar mat till bra priser och som sagt.. en miljö utöver det vanliga. Ett måste helt enkelt! Jag åt en Laab Gai för 149:- Stark och syrlig fräst hackad kycklingfilé med lime, chili, vitlök, citrongräs, rostat ris, färsk koriander och holy basil. Väldigt fräscht, starkt och smakrikt! Me like.. neonlampor, växter, färger :-) LLLLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar