Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

onsdag 30 november 2011

Indisk matlagning som smakar gott!


Mitt i Göteborgs city på Drottninggatan 31 kan du njuta av indisk matlagning på Goa kitchen. Restaurangen är relativt nyöppnad och jag måste säga att jag gillar den. Trots att lokal och inredning är väldigt enkel är det mysigt, trevligt och lugnt. Det är inte speciellt mycket folk och vi får snabb service. På menyn hittar du allt som förväntas finnas och jag beställer en klassiker. Chicken tikka masala går alltid hem och så även här. Maten är god med stora kycklingbitar som tyvärr är något torrare än de brukar vara då jag gärna vill ha riktigt saftiga bitar som nästan faller isär. Priset är ok och vi är mätta och belåtna när vi går hemåt. Me like.. traditionellt som smakar gott! LLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar