Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

lördag 23 oktober 2010

Alltid en trevlig kväll på Incontro


Incontro som ligger i botten av Gothia towers, eller rättare sagt vid huvudentrén av svenska mässan har allt! Här kan du njuta av goda luncher, brunch, middag, pianobar och afterwork. Just denna kväll var det dags för middag med en god väninna. Det var tyvärr fullbokat i restaurangen så vi fick ett litet trevligt bord nere i bar delen. Miljön är trivsam, snygg och stilren, maten är italiensk och fantastisk men däremot var servicen sådär ikväll. Vi fick vänta länge innan vi fick beställa och servitrisen kändes inte överlycklig över att vi var där. Jag beställde iallafall en Antipasto Misto för 145:- Ett urval av italienska charkuterier & marinerade grönsaker. Jätte gott men lite för lite mat, trots att jag inte var så hungrig. Ok, det är en förrätt men ändå.. för 145:- vill jag ha lite mer för pengarna. Trots allt en jätte trevlig kväll :-) Me like.. Miljön! LLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar