Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

tisdag 3 maj 2011

Äkta husman till lunch!


Vill du ha en riktigt bra husman till lunch måste du bara ta dig till Saluhallen mitt i Göteborgs centrum och Kågés. Här träffar du alltid på en go Göteborgare som kan berätta en härlig historia :-) Restaurangen är otroligt trevlig trots att det är trångt och ont om sittplatser. Den U- formade baren runt köket är alltid full av hungriga människor. På något sätt är det just det som gör stället charmigt! Personalen är trevlig och maten känns vällagad och är god. Min favorit är Pannbiff med sås, lingon och sallad (potatis om du vill). Priset är 55:- vilket är väldigt prisvänligt för en stor portion mat. Me like.. riktig mat till bra pris mitt i centrum! LLLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar